wtorek, 8 marca 2016

Dzień kobiet


 8 marca to dzień, w którym pragniemy by o nas pamiętano. Kwiaty, życzenia, komplementy akurat tego dnia wydają się jakby piękniejsze i szczersze. Widok to niesamowicie miły kiedy mama dostaje kwiaty od taty i uśmiechem zaraża wszystkich dookoła. Kiedy siostry wracają ze szkoły z upominkami od kolegów. A ja lubię patrzeć na szczęśliwych ludzi, nawet jeśli to szczęście jutro ma ulecieć pozostając jedynie wspomnieniem.
Mi dzisiaj do radości było daleko ponieważ mój mąż w tygodniu pracuje w Warszawie i do domu przyjeżdża na weekendy. Spodziewałam się jedynie miłej wiadomości tekstowej, ale jak to z moim mężem bywa, wziął mnie z zaskoczenia. ;D
Brzmi dwuznacznie troszkę ale to nie to co sobie myślicie ! :D
Otóż wysłał mi kurierem piękne kwiaty z załączonym liścikiem. Bardzo wzruszył mnie ten gest. 
Czasami zapominam jakiego mam kochającego męża...

Kochane kobietki życzę Wam mnóstwa takich wyjątkowych chwil jak dzisiaj, dużo uśmiechu, miłości i nie zapominajcie jak bardzo jesteście piękne i wyjątkowe! <3 <3 <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz