piątek, 4 marca 2016

Wielki powrót

Jeszcze 3 lata temu nie pomyślała bym, że spotka mnie tyle szczęścia. Byłam wtedy zupełnie inną osobą, jednak bardzo zdeterminowaną by spełniać swoje marzenia. Dlatego też wyjechałam do Holandii.
 Kraj narysowany od linijki, język który odbijał się ode mnie echem i cała ta otoczka niesamowitej mieszanki ludzi sprawiły, że strasznie mnie to przygniatało. Zamierzałam tu zostać tylko tyle ile to konieczne, a właściwie 3 miesiące.
Jednak brutalnie potknęłam się o rzeczywistość i gdyby nie pewien miły chłopak było by jeszcze gorzej. Bezrobotna, bezdomna, oszołomiona wieloma przykrymi doświadczeniami nie bardzo wiedziałam co robić. Jednak mój dobry anioł wybawił mnie z opresji i od tamtej pory jesteśmy razem. Pokonaliśmy już wiele przeszkód, przeżyliśmy wiele rozczarowań, ale miłość jaką w sobie odnaleźliśmy dała nam dużo siły.
Miesiące mijały, a my uwiliśmy małe gniazdko na obczyźnie. Po 2 latach pojawił się nasz synek Oli no i przyszła pora na poważną decyzję o powrocie do Polski.
Po 3 latach wracam do Polski jako żona i matka. Nauczyłam się gotować, odkładać rzeczy na swoje miejsce, dbać o najbliższych i organizować dzień tak by maksymalnie wykorzystać czas.
To życie nauczyło mnie żyć, a najbliżsi kochać. To cel nauczył mnie ciężko pracować, a czas że wytrwałość popłaca.Niezależnie od tego gdzie los mnie jeszcze rzuci wiem, że dam sobie radę.
Kiedy jest cel wiatr w końcu zacznie wiać we właściwym kierunku nie bacząc na przeciwności i przeszkody pchnie nas we właściwym kierunku.
Żegnaj Holandio, witaj Polsko !
Pora przeżyć to jeszcze raz .Trzymajcie kciuki.


2 komentarze:

  1. Życie się zmienia w mgnieniu oka, ktoś by powiedział, że 3 lata ,,co to jest" jednak 3 lata, mogą odmieć i człowiek i życie diametralnie. Myślę, że powrót do Polski do genialne posunięcie, na pewno będziesz 100% szczęśliwsza mając tutaj swoich bliskich.
    Kochana niech każdy dzień będzie piękniejszy od poprzedniego.
    Pozdrawiam
    matkapolka89

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe słowa . Cieszę się bardzo z powrotu do Polski i chociaż nie jest łatwo to mam nadzieje że wszystko się ułoży.
      Pozdrawiam

      Usuń