czwartek, 22 października 2015

Pierwszy miesiąc życia Aleksandra

  Dzisiaj Aleksander jest z nami równo miesiąc !
Czas mija nieubłaganie, a  Aleksander absorbuje nas totalnie.
Doba ma za mało godzin ! Noce są za krótkie! Snu stanowczo za mało ! Mimo to cudownie jest przeżywać każdy dzień z naszą kruszynką.
To coś wspaniałego widzieć jak ta istotka codziennie zmienia się i rośnie. Nie do opisania są uczucia jakie przepełniają nas kiedy pojawia się uśmiech na Jego twarzyczce, kiedy Jego maleńkie rączki obejmują szukając ciepła, pokarmu i ukojenia.
Dzisiaj byliśmy na pierwszej wizycie kontrolnej. Aleksander został zważony i zmierzony. Pan doktor zbadał bioderka i oczka. Synuś nam rośnie i wszytko wskazuje na to że jest dobrze, a za 4 tygodnie pierwsze szczepienia. W Holandii dziecko ma 12 szczepień ale pierwsze jest dopiero w 2 miesiącu życia. Szczerze to mam wielki dystans do tutejszej medycyny i jak tylko wrócimy do Polski skonsultuję wszystko by mieć pewność . Taki niedowiarek ze mnie troszkę, ale wolę kilka razy sprawdzić niż coś przeoczyć i później mieć do siebie pretensje.

"Mam miesiąc i umiem już się uśmiechać.Ważę 4 kg 610 g i mam 57,5 cm :)  "



5 komentarzy:

  1. Ojej! Waży prawie tyle i mierzy, co Ola po porodzie... :)
    Słodki Okruszek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie :-) Okruszek mój kochany. Był taki malutki a teraz to juz bobas się robi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 12 szczepień to naprawdę sporo, ale zastanawiam się czym różnią się od tych w Polsce. Może kwestia jest tylko w podawaniu dawek i np. nie łącza niektórych szczepień tak jak u nas? Wiesz coś więcej na ten temat?
    Cudny chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie wiem. Ale też mi się tak wydaje.
      W tym tygodniu mamy pierwsze szczepienie.Mam wypisane nazwy tych szczepień. Jak będę miala więcej informacji na ten temat to napiszę na blogu.

      Usuń