poniedziałek, 21 września 2015

Chwile uwiecznione na kliszy

  Szczerze mówiąc nie lubię pozować ale mam mnóóóstwo zdjęć: z wycieczek, spacerów, spontanicznych wypadów z przyjaciółmi i sesji robionych przez moje przyjaciółki <3
  Ciąża to wyjątkowy czas. Wyjątkowy też dlatego że miotają nami niesamowicie skrajne uczucia ( a sprawcami są nasze kochane hormony). Czujemy się wtedy, grube, brzydkie, spuchnięte i w ogóle bleee. A nasi mężyczyźni i wszyscy dookoła okłamują nas że jest inaczej. :D
Tak , z pewnością każda z Was wie o czym  mówię . Przez te dodatkowe kilogramy naszej miłości nie mieścimy się w ulubioną sukienkę, a buty nagle okazują się za małe i nie wygodne !! Mogę powiedzieć w tej chwili z ręką na sercu, iż moje "olbrzymie" stopy mogę ulokować tylko w jednych butach które o dziwo je mieszczą. Cóż, pocieszam się że to już ostatnie chwile mojej udręki.
Tak więc co ja tam...a więc chciałam Wam kobietki powiedzieć że pomimo naszego obecnego samopoczucie jesteśmy PIĘKNE ponieważ to najpiękniejsze 9 miesięcy naszego życia !!
Zatem cykajcie fotki !!! 
  Jak dorosną Wasze pociechy będziecie mogły im pokazać jakie byłyście wtedy szczęśliwe.
Wierzę, że zdjęcia mają duszę dlatego zawsze wywołuje je by oglądając wypełnione nimi albumy wspomnienia na nowo ożyły !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz