piątek, 18 września 2015

Witajcie


Mam 26 lat i zostanę mamą !
  Wiadomość, a raczej słowa pielęgniarki trzymającej test ciążowy "Gratulacje ! Jest Pani w ciąży ! " zaparły nam dech w piersiach.
Było to głośne i cudowne obwieszczenie, które wywołało nieschodzący uśmiech na naszych twarzach. Nie planowaliśmy z mężem tak szybko dziecka, byliśmy zaledwie 4 miesiące po ślubie. Jednak jesteśmy najszczęśliwszymi ludźmi na świecie.
  Mieszkamy obecnie w Holandii (będzie jakieś 3 lata) dlatego tez zdecydowałam się na poród w tym kraju. Niespodzianką dla nas okazała się cała ta "organizacja" służby zdrowia.
Początkowo byliśmy zagubieni i przerażeni ale później zwyczajnie to zaakceptowaliśmy.
Nad przebiegiem ciąży czuwa położna, to ona bada (mierzy ciśnienie, dłońmi sprawdza ułożenie dziecka, mierzy brzuszek a na koniec wspólnie słuchamy bicia serduszka dziecka).
Co mi się nie spodobało to, że nie ma tu tak licznych badań jak w Polsce.
Na szczęście cała ciąża przebiega bez komplikacji.
  Muszę Wam wyznać, że znajomi narobili nam wielkiej nadziei na dziewczynkę sugerując się moim apetytem i kształtem niewielkiego jeszcze wtedy brzuszka. Tak więc ku naszemu zaskoczeniu będzie chłopiec.
<Pani podczas badania USG powiedziała, że będzie wysoki jak Tatuś> :)


Dziewięć miesięcy minęło (prawie), a ja w dalszym ciągu oswajam się z nową sytuacją. 
Zostanę MAMĄ ! Brzmi to tak dumnie !
Przez te 9 miesięcy moje ciało, umysł jak też i całe otoczenie przygotowuje się na pojawienie nowej istotki
Nasz mały Cud może pojawić się w każdej chwili. Został tylko tydzień do "terminu" .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz